Kucing Pulang ke Rumah Selepas Siaran Manusianya Hilang Tanda-tanda Memanggilnya!

Artis solek North Carolina, yang bernama Mary Irwin, mempunyai seekor kucing yang hilang dari rumahnya. Seperti kebanyakan pemilik haiwan peliharaan lain yang berada dalam kedudukan yang menggembirakan dan menjengkelkan ini, Irwin membuat tanda “hilang” yang dia siarkan di sekitar kawasan kejiranannya.

Tanda-tanda itu termasuk penerangan fizikal lengkap Babou dan gambaran keseluruhan yang agak jujur tentang keperibadian kucing itu, juga.

“Dia agak b0doh,” menyatakan sebahagian daripada tanda yang disiarkan oleh Irwin di kejiranan Charlotte di Ballantyne.

Notis ini bukan sahaja menarik perhatian beberapa jirannya, tetapi juga Internet.

Tanda Irwin sebenarnya menjadi agak viral, dengan ramai yang tertanya-tanya mengapa dia akan memanggil kucingnya brengsek.

“Dia tahu bagaimana dia sepatutnya berkelakuan tetapi dia suka melihat apa yang dia boleh lari. Dia mempunyai jawatan yang menggaru tetapi jika dia marah kepada kita, dia akan menunggu sehingga kita melihatnya, kemudian dia akan berjalan ke sofa dan menghulurkan satu kaki dan berlari perlahan-lahan ke sisi sofa. Macam remaja,”

Irwin menjelaskan kepada ABC News.

 

Pemiliknya juga menyatakan bahawa kucing itu akan memeluk selama kira-kira 2.5 saat sebelum bertindak sangat berdikari. Namun, Babou adalah kekasih kepada doktor haiwan dan kepada semua orang baru yang ditemuinya.

Tanpa mengira sikap lancang Babou yang sekali-sekala tetapi jelas, Irwin memuja kucingnya, kebiasaannya dan segala-galanya, dan sebenarnya bimbang tentangnya pada hari-hari dia hilang.

Syukurlah, kucing itu – dalam fesyen biasa Babou – kembali dengan kerelaan sendiri.

“Saya baru sahaja menutup telefon dengan rancangan radio Kanada bercakap tentang dia dan bercakap dengan rakan di talian lain — terdengar jeritan dari bilik lain dan kemudian suami saya berkata, “WHERE THE HELL HAVE YOU BEIN???” Irwin menyatakan kepada PEOPLE dalam e-mel. “Dan lihatlah, dia berada, berjalan melalui pintu depan 5 hari selepas hilang, benar-benar basah dan beberapa paun lebih kurus tetapi selamat.”

Irwin berasa sangat lega dan gembira apabila Babou kembali menggaru sofanya. Mungkin pengalaman ini akan menjadikan dia kurang gedik, tetapi kemungkinan besar – tidak!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!