6 Peristiwa Ajaib Yang Berlaku Di G4z za Ketika Pp3rangan Antara Palass tinn Dan 1ss R4ell

Peristiwa pertama adalah, ini diceritakan oleh seorang Ketua Mujahid Gaz za kepada Ustaz Zaik di mana ketika dalam satu pert3mpuran, mu j4hidin memberi arahan kepada pejuang-pejuang agar tidak membuat s3rangan terhadap kereta kebal t3ntera Iss ra3ll yang memasuki kawasan mereka.

Di mana pada ketika itu, mereka hanya berbekalkan baki 6 RPG. Namun secara tiba-tiba s3njata itu men3mbak ke arah kereta k3bal t3ntera Iss ra3ll tersebut dan memusn4hkan ia. Kom4nder itu menjerit agar tidak men3mbak dan para pejuang berkata mereka tidak melakukannya.

Mereka berkata tiba-tiba senjata mereka berfungsi dan men3mbak sasaran. Setelah habis adegan aneh itu, para pejuang mendapati baki 6 RPG itu masih tidak digunakan. Persoalannya, siapakah
yang men3mbak t3ntera laknatullah itu?

Peristiwa 2 adalah Dalam satu temuramah oleh TV Iss ra3ll bersama t3ntera Ya hvdi lakn3tullah, mereka menceritakan bahawa mereka melihat peju4ng Gaz za keseluruhannya berpakaian putih. Namun, apa yang aneh adalah, uniform pejuang H4mas bewarna hijau! Siapakah yang berbaju putih itu?

Peristiwa 3 adalah Seorang t3ntera Iss ra3ll lakn4tullah menceritakan bahawa dia telah dibaling pasir ke matanya sehingga menyukarkan dia melihat anggota bridged Al-Qassam dan tidak tahu siapa yang melakukan perkara tersebut.

Peristiwa 4 adalah Pe luru berpandu yang pertama di lancarkan oleh Iss ra3ll ke Gaz za mengenai sasarannya iaitu anggota tentera mereka sendiri seolah-olah ia berpatah balik.

Peristiwa 5 adalah Pada permulaan p3rang, tiba-tiba salah satu rok3t milik H4mas yang hendak dilancarkan secara tiba-tiba meluncur laju ke udara tanpa ada sesiapa yang mengaktifkannya. Dan roket itu tetap mengenai sasaran di Iss ra3ll.

Peristiwa 6 adalah Ini yang paling menarik dan paling menakjubkan di mana seorang ulam4 Syri4 telah bermimpi bertemu dengan Baginda Nabi Muhammad SAW. Di dalam mimpi tersebut, beliau nampak Rasulullah SAW sedang mengeluarkan p3dang dari sarungnya dan ulama itu berkata, Wahai Rasulullah, ke mana kamu mahu pergi?” lalu Baginda Nabi Muhammad SAW menjawab, “Aku mahu berp3rang di Gaz za!”.

MasyaAllah, Rasulullah sendiri mahu berp3rang di Gaz za. Bagaimana dengan kita? Itulah sedikit sebanyak peristiwa-peristiwa ajaib yang berlaku dalam pep3rangan Palass tinn dan Iss ra3ll l4knatullah sempat diceritakan oleh al-fadhil Ustaz Abdullah Zaik setelah berada lebih seminggu di Gaz za ketika misi kemanusiaan. Ia kisah benar yang perlu umat Islam ketahui.

Sumber : Majalah Harian

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*