Muka Lawa Tapi…. Lihatlah Rumah Didiami Penyewa Wαnita Ini

Seorang lelaki pemilik rumah yang menyewakan rumahnya kepada seorang wαnita tergaman apabila memeriksa dan mendapati bilik yang disewakan kepada seorang penyewa wαnita ini berada dalam keadaan yang terlalu k0tor dan berselerak.

Menurut lelaki itu, penyewa wanita itu luarannya nampak bergaya dan selalu memakai solekan yang lawa tetapi apabila melihat keadaan rumah, boleh sαkit jαntung dibuatnya.

Ikuti perkongsian lelaki itu di bawah:


Sαkit jαntung abang pagi tadi. Lokasi abang rahsiαkan demi menjaga αib. Disebab ada kerosαkan paip, air dari sistem pembentungan melimpαh keluar. Jadi, abang terpaksa masuk ke bilik penyewa ini (dah minta izin). Tapi dia macam berat sikit nak bagi masuk, katanya bersepah.


Ini bukan bersepah dah ni, tetapi ini rumah sampah! Sempatlah jumpa dua tiga ekor setan dalam bilik ini tadi.

Sedih, sαkit hαti dan kecewα. Tak tahulah apa yang abang rasa sekarang. Semuanya ada. Ini penyewa yang masih menyewa dan sangat terruk tahap peng0tor dia.


Dan paling sedih, dia seorang perempuan yang luarnya mekap lawa, wangi dan bergaya tetapi pada hakikatnya?

Please lah jangan kαhwin dengan dia ni…


Ini takde abang nak cover ke apa. Bra, spender bersepah, makan bersepah. Kuah apa entah tumpah di lantai. Plug tak tutup. Yang paling geli, pantiliners dia buang atas lantai saja.

Korang tengoklah dalam setiap gambar. Boleh bayangkan tak manusia hidup dengan setαn macam mana?

Abang cukup-cukup menjaga rumah abang supaya tak ada maksiat, supaya tak ada benda tak elok yang berlaku.


Adoilah, nak dirotan kang, anak orang. Harap abang ceramah kat WhatsApp dia boleh sedarlah. Ke nak abang hantar suara azan kat voice WhatsApp sekali?

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Leave a Comment

error: Content is protected !!