Menges0t 4kibat dilangg4r. Tiada apa yang aku minta hanya sesuap ikan dan nasi, cukup sekadar kenyang.

Menges0t 4kibat dilangg4r. Tiada apa yang aku minta hanya sesuap ikan dan nasi, cukup sekadar kenyang.

Namun berbeza pula situasi di sebuah restoran di mana seekor kucing jalan menges0t 4kibat dilangg4r sebuah kenderaan. Ketika kucing tersebut ditemukan di sebuah restoran, dia kelihatan seperti l4par dan meminta tol0ng kerana s4kit yang di4lami.

Setiap kali jika berkunjung ke mana-mana restoran, pasti kita akan terlihat kucing berkeli4ran di sekitar restoran tersebut. Ada yang mahu memanja-manja dan ada juga yang meminta makan.

Menurut video yang dikongsikan, pemilik video itu datang ke medan selera itu untuk menjamu selera. Tidak lama kemudian dia melihat dua ekor kucing dihadapannya yang mahu meminta makan. Tetapi s4lah seekor daripadanya jalan menges0t ketika ingin meminta makan.

Pada gambar dan video yang dikongsikan, kelihatan seekor kucing yang dalam keadaan s4kit dan ingin berjalan namun tak terd4ya 4kibat dil4nggar dan menyebabk4n dia perlu menges0t untuk bergerak.

Video :

 

Update terbaru, ada yang telah wassap dan datang mengambil kucing ini. Semoga dimurahkan rezeki kepada lelaki ini. Amin.

Lebih menyedihk4n, dia tidak mampu berg4njak dari satu tempat ke satu tempat. Lalu pemuda tersebut meletakkan makanan dihadapannya bagi memudahkan kucing tersebut untuk makan.

Di ruangan komen, netizen turut bers3dih melihat keadaan kucing itu dan berharap ada insan yang baik hati untuk membawa kucing tersebut untuk dir4wat.

Sumber: imuslimnetwork

Leave a Comment

error: Content is protected !!