Anak Kecil Main Kej4r-Kej4r Dengan Kambing, Ini Pula Yang Terjadi , Kambing Ni Rosak Ke ?

Anak Kecil Main Kej4r-Kej4r Dengan Kambing, Ini Pula Yang Terjadi , Kambing Ni Rosak Ke ?

Sudah menjadi lumrah kehidupan, namun begitu lain pula halnya dengan satu rakaman yang dikongs1kan menerusi satu akaun TikT0k ini. Manakan tidak gelagat anak kecil main kej4r-kej4r dengan kambing ini telah mencur1 perhatian ramai.

Hampir kesemua kanak kanak akan menunggu tiba waktunya untuk mereka bermain ,. Ketika dalam pr0ses pembesaran ini, anak-anak banyak belajar masa bermain sambil berseronok bersama rakan mahu pun adik-beradik.

Malah nampak haiwan ini juga cukup mesra dengan dua kanak-kanak tersebut. Yang lebih menghairankan, pandai pula kambing ini main acah-acah mengejar anak-anak ini. Berikut adalah rak4man gelagat anak kecil main kej4r-kej4r dengan kambing yang telah dimuat naik oleh seorang pengguna TikT0k dengan nama ak4un syeraceksu:

 

“Pandai kambing tu berlakon, nanti tu4nnya dah sayang tak kena semb3lih”

Bukan main seronok lagi nampaknya mereka ya! Apa-apa pun perkongsian rak4man anak-anak tengah riuh bermain ini telah meraih lebih 881 ribu tont0nan dan 64 ribu likes. Rata-rata warganet meningg4lkan reaksi mereka mengenai perkongsian ini di ruangan

“Alaaa comelnya main kejo kejo dengan kambing. Sebab tu saya nak bel4 kambing, tapi suami tak bagi”

“Kambing tu buat lomp4t bintang ke”

“Jaga dia baik2 ye sis, dia dah rasa macam keluarga dia sendiri. Suka main dengan budak2 tu”

Sumber: imuslimnetwork.com

Leave a Comment

error: Content is protected !!