Santai dan tenang, ‘Black’ menikmati suasana tasik menaiki sambil angsa

Landskap asli semula jadi indah adalah satu perkara yang unik dan cantik sering digunakan sebagai objek dan lukisan yang indah untuk dilukis. Pemandangan yang indah dan indah juga merupakan benda baik untuk ditonton dan dipelajari.

Landskap semula jadi hal yang panjang untuk dibahas. Namun, pernahkah anda melihat haiwan saling membantu seperti manusia?

Seekor kucing dan angsa yang luar biasa hidup bersama antara satu sama lain dengan cara mesra yang hanya berlaku dalam kartun animasi. Tetapi inilah yang berlaku dalam kehidupan nyata.

Seorang jurugambar serta pengunjung Taman Pelancongan Alam bernama An An merakamkan detik lucu seekor kucing sedang asyik menunggang angsa seperti bot terapung tasik di tempat pelancongan itu.

Jelas kelihatan dalam foto itu, seekor kucing hitam sangat santai sambil melihat sekeliling di belakang angsa itu.

Jurugambar, An An mengatakan itu adalah momen yang jarang berlaku dan merakam detik-detik jarang yang boleh disaksikan secara langsung.

Kata An An lagi, “ini sangat menarik dan kelakar, saya dapat peluang melihat satu perkara unik yang jarang berlaku, iaitu kucing boleh menunggang angsa”.

Kejadian menarik ini jarang berlaku di mana seekor kucing menunggang angsa tanpa ada rasa gangguan antara kedua-dua haiwan tersebut.

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Follow dan Like kami di Berani Bangkit

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Sumber:Duniahewan

Leave a Comment

error: Content is protected !!