Wanita Men4ngis ‘Perginya’ Kucing Tersayang, Tiada Lagi Teman Suka Dvka [VIDEO]

Kucing bukan sahaja menjadi peneman tetapi kadang kala telatahnya yang memang manja dengan individu yang disayanginya membuatkan insan yang menyayangi kucing ini akan terasa kehilangan kucing kesayangan mereka.

Kehilangan ini bukan hanya kehilangan orang tersayang yang rapat dengan kita tetapi boleh jadi teman yang rapat dengan kita seperti kucing juga boleh menjadi perkara yang menyedihkan bila kucing yang menjadi teman rapat kita meninggalkan kita.

Kehilangan kucing kesayangannya itu mungkin menyebabkan dirinya sangat sedih sehingga dirinya mencivm dan memelvk kucing yang sudah tidak bernyawa itu di pangkuannya. Sungguh sedih melihat wanita itu yang diibaratkan seperti separuh jiwanya pergi bersama kucingnya itu.

Seperti kesedihan yang dialami oleh seorang wanita yang juga kehilangan kucing kesayangannya yang longlai di pangkuannya. Perkongsian video itu di Aplikasi Tik Tok itu menjadi tular apabila wanita itu kelihatan menangis sehingga membasahi tudungnya.

Video: Klik Di SINI

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai yang berkongsikan kesedihan yang serupa kerana pernah kehilangan kucing kesayangan juga. Jadi mereka amat memahami dan bersimpati dengan kehilangannya itu.

Komen Netizen:

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Follow dan Like kami di Berani Bangkit

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Sumber : Tiktok

Leave a Comment

error: Content is protected !!