Kucing Beku Di Jalanan Melompat Ke Dalam Bas Untuk Bantuan

Bagaimanakah pemandu bas mini berbeza? Sesetengah orang tidak akan teragak-agak untuk menendang wanita tua atau kanak-kanak yang kehilangan perjalanan dari kereta. Yang lain bersedia membantu mana-mana makhluk dalam keadaan yang mencabar. Apa yang kami ingin beritahu anda berlaku tahun lepas di Astrakhan.

Kucing Beku Di Jalanan Melompat Ke Dalam Bas Untuk Bantuan


Walaupun purata suhu Januari di bandar ini hanya di bawah -3°C, pada hari itu ia adalah -17°C yang sangat-sangat sejuk. Sudah tentu, kucing gelandangan akan mengalami kesukaran dalam cuaca sedemikian. Dan seekor kucing, berharap dapat diselamatkan oleh seseorang, melompat ke atas salah satu bas mini Astrakhan. Pemandu itu ternyata seorang yang sangat pencinta haiwan.


Dia bukan sahaja tidak menghalau haiwan malang itu, tetapi dia membawanya bersamanya sepanjang hari. Dia bertanya kepada setiap penumpang yang masuk ke dalam bas jika ada yang ingin mengambil kucing, dan dia menelefon kenalannya sepanjang hari dan bertanya soalan yang sama.

Akhirnya, salah seorang kawan bersetuju untuk mengambil kucing malang itu sebagai anak angkat. Pada penghujung syif, pemandu memandu bersama kucing itu ke rumah pemilik baharu, di mana mereka telah menyediakan makanan untuk kucing itu, dan ia kelihatan seperti menantikannya. Begitulah cara haiwan gelandangan menarik “tiket bertuah untuk hidup”!

Leave a Comment

error: Content is protected !!