Budak 4 tahun ini berjalan-jalan di hutan sebelum menemui dan membawa pulang kawan barunya

Jumpa kawan baru, budak lelaki 4 tahun di AS jalan di hutan dan bawa seekor rusa pulang bersamanya

Seorang budak lelaki berusia 4 tahun di Virginia keluar berjalan-jalan di hutan dan kembali dengan ‘rakan’ baru yang tidak dijangka iaitu seekor rusa!

Kisah itu dikongsikan oleh ibunya, Stephanie Brown di Facebook yang turut menyertakan foto anaknya, Dominic berdiri di sebelah rusa berkenaan.

“Dominic benar-benar keluar dan membawa pulang seekor rusa..”, tulis Stephanie di Facebook.

Menurut laporan media tempatan, Stephanie sekeluarga difahamkan sedang bercuti di Shenandoah National Park, Virginia dan pada ketika itulah Dominic berjumpa dengan ‘rakan’ barunya itu.

Tambah Stephanie, dia pada ketika itu sedang mengambil sesuatu daripada peti ais telah mendengar bunyi tapak kaki.

“Saya pusingkan kepala dan melihatnya. Kelihatan anak rusa yang masih kecil bersamanya. Bagi Dominic, ia bukanlah sesuatu yang aneh. Walhal ia sememangnya aneh”.

Dalam pada itu, Stephanie turut sempat merakamkan foto bermakna mereka berdua. Selepas itu, Dominic diminta untuk menghantar semula rakannya itu kembali ke hutan.

Dominic difahamkan telah memberikan nama buat rakan barunya, yang diberi nama sebagai Flash. Comel mereka berdua bukan?

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami Di Berani Bangkit

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Sumber: EB

Leave a Comment

error: Content is protected !!