Isteri Dekat Un1t Kec3mas@n Nak Lahirkan Anak,Tak Sangka Suami ‘Pergi’ Ketika Berada Di Rumah Nak Ambil Baju Dan Barang Untuk Isteri

Isteri Dekat Un1t Kec3mas@n Nak Lahirkan Anak,Tak Sangka Suami ‘Pergi’ Ketika Berada Di Rumah Nak Ambil Baju Dan Barang Untuk Isteri

Menerima khabar dvka dan gembira serentak, itu dilalui seorang wanita Siti Azimah Tajudin apabila suaminya, Shahrol Amri Sanusi men1nggal dun1a pada pagi 18 Jun lalu dipercayai ak1bat ser4ngan jantvng.

Menurut lap0ran Harian Metro, bagaimanapun wanita berusia 31 tahun tervbat sedikit rasa duk4 apabila selamat melahirkan anak ketujuh pada 12.09 tengah malam, beberapa jam selepas suaminya ‘pergi’.

“Saya sebenarnya masih terkejut dengan pemergian suami secara tiba-tiba di rumah kami di Kampung Sungai Ramal Dalam, Kajang.
“Sebelum ini suami tidak pernah mengadu sakit dan sekali-sekala memberitahu hanya penat, malah ketika kejadian arwah sempat menunaikan solat Subuh seperti kebiasaan,” katanya.

“Saya sebenarnya masih terk3jut dengan pemergian suami secara tiba-tiba di rumah kami di Kampung Sungai Ramal Dalam, Kajang.
“Sebelum ini suami tidak pernah mengadu sakit dan sekali-sekala memberitahu hanya penat, malah ketika kejadian arw4h sempat menunaikan solat Subuh seperti kebiasaan,” katanya.

Bercerita lanjut, Siti Azimah berkata dia dijangka bersalin pada 28 Jun ini tetapi ditakdirkan untuk melahirkan Siti Nur Aisyatull Humaira di Hospital Serdang, tidak lama selepas kem@tian suaminya.

Malah, wanita berasal dari Kelantan itu mengakui, pem3rgian suami dan kelahiran anaknya ibarat Allah menarik satu ny@wa dan menggantikan anaknya dengan ny@wa baru.

Tambah Siti Azimah, terdapat pihak berhasrat untuk menjaga anaknya yang berusia 12, 10, 8, 5, 2, setahun dan enam hari namun dia tidak sanggup untuk menyerahkannya.

Bagi anda yang ingin menghulurkan sumbangan, boleh berbuat demikian ke akaun CIMB 7065548933 (Siti Azimah Tajudin).

Sudah baca artikel ini?jangan lupa untuk like dan share ya.Terima kasih.

Sumber:ohmymedia.cc

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*