Gringo, Akaun Kucing Bermisai Putih Yang Menjadi Viral Di Instagram Dicurɨ

Terdapat banyak haiwan dengan ciri unik di Instagram, tetapi kita tidak pernah melihat anak kucing dengan misai yang sempurna dan jelas seperti Gringo, British Shorthair berumur 1 tahun yang tinggal di Perancis bersama pemiliknya Sabrine dan Romain, dan abangnya Milko.

“Gringo adalah kucing yang gembira, penuh dengan kehidupan dan dengan personaliti yang sangat baik. Dia suka bermain sepanjang hari dan sepanjang malam, bangun untuk melakukan kejahatan seperti memanjat langsir, menconteng sofa dan melompat ke dalam poko hiasan”

Sabrine memberitahu “dia suka berdiri di atas kaki belakangnya, seperti meerkat. Dia boleh kekal beberapa minit dalam kedudukan itu, kelihatan lucu dan kelakar”.

Penampilan Gringo sememangnya unik, begitu juga dengan sikapnya “Gringo sentiasa menghidu pinggan kami untuk melihat sama ada ada sesuatu yang baik untuk dia makan, dan dia suka mencuri span kami dari dapur hanya untuk mengunyahnya, jadi kami perlu menyembunyikannya setiap kali. masa”.

Sabrine dan Romain sudah mempunyai seekor kucing bernama Milko sebelum Gringo tiba, tetapi mereka selalu berfikir tentang mendapatkan kucing lain, dan apabila suatu malam mereka menemui gambar Gringo di tapak cattery Perancis yang popular, mereka serta-merta jatuh cinta dengannya.

Gringo berumur 3 bulan ketika mereka membawanya pulang, dan sebagai kucing yang sangat manis dan mesra, dia serta-merta menjadi kawan dengan Milko, dan kini mereka tidak dapat dihalang bersama. Mereka seperti puting beliung yang menggemaskan dan berbulu yang menjadikan rumah pemiliknya terbalik dari senja hingga subuh.

Gringo mempunyai hampir 60,000 pengikut apabila akaunnya hilang awal tahun ini. Di bawah kita boleh melihat beberapa foto Gringo sebelum akaunnya hilang:

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami Di Berani Bangkit

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Sumber: Justsomething.co

Leave a Comment

error: Content is protected !!