Bukan saja cantik malah tampak kemas! Idea menarik tukarkan ruang bawah tangga jadi rumah kucing

Namun perkongsian kali ini pasti membuka mata anda semua, di mana selain dijadikan ruang penyimpanan atau stor, ruang bawah tangga juga boleh dijadikan rumah kucing.

Para pemilik haiwan peliharaan seperti kucing misalnya pasti mementingkan aspek keselesaan, bukan? Tentulah kita mahu kucing yang dibela hidup dengan gembira.

Oleh kerana ramai di antara kita yang lebih cenderung untuk membela kucing di dalam rumah, maka sangkar sering kali menjadi solusi.

Jom lihat foto-foto di bawah, yang dikongikan oleh akaun Facebook SB ini :

Cantik dan kemas juga bukan? Selain memberikan keselesaan, ia juga menyediakan kucing dengan keperluan dan ruang mencukupi untuknya.

Menurut pakar, kucing domestik rata-ratanya memerlukan ruang minimum 18 kaki persegi dan jumlah keluasan ini perlu digandakan jika anda membela dua ekor kucing.

Selain itu, susun atur yang sesuai juga agak penting memandangkan kucing agak aktif dan suka memanjat.

Dengan adanya rumah kucing sebegini, kita bolehlah melihat aktiviti mereka menerusi dinding kaca itu. Senanglah mahu pantau!

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami Di Berani Bangkit

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Sumber: Erabaru

Leave a Comment

error: Content is protected !!