Duduk flat ada hati nak bela kucing. Boleh, tapi bela laa betul2. Tatang macam minyak yg penuh. Bukan macam ni.

Duduk flat ada hati nak bela kucing. Boleh, tapi bela laa betul2. Tatang macam minyak yg penuh. Bukan macam ni.

Lepas terjvn, terjvn lagi macam batman. Rilek je dia buat macam tu. Kalau manusia buat macam sekali terjvn dah m4ti. Kan orang cakap kucing ada sembilan ny4wa. Apa nak takut terjvn jelah. Gil4 kucing ni, aku yg tengok pun ser4m sejuk.

Anda pernah mendengar mit0s kalau kucing mempunyai sembilan ny4wa? Percayakah kamu dengan hal tersebut? Anggapan itu masih bered4r dan lek4t dengan kalangan masyarakat hingga saat ini. Kemampuan kucing untuk membuat tubuhnya tetap baik-baik saja setelah mel0mpat dari bangun4n tinggi merupakan d4sar mit0s tersebut.

Video: 

 Sumber: imuslimnetwork

Leave a Comment

error: Content is protected !!