But4 bukan penghalang untuk membaca Al-Quran ketika menunggu pelanggan

But4 bukan penghalang untuk membaca Al-Quran ketika menunggu pelanggan

Tidak semua manusia bernasib baik mendapat kesihatan dan juga kesempurnaan dalam hidup. Ada yang diuji dengan kekurangan d3ria mata sehingga membataskan penglihatan. Namun begitu, kekurangan yang dihadapi bukan penghalang untuk beribadat dan juga beramal kepada Allah S.W.T. Hal ini telah dikongsikan oleh seorang ustaz menerusi Instagram miliknya yang memaparkan pakcik tua sedang mengaji menggunakan al-Quran Braille.

Baca Al-Quran tunggu pelanggan

Walaupun fizikalnya but4, pakcik tua yang bekerja sebagai tukang urut itu masih cekaldan fasih membaca al-Quran Braille. Menurut posting tersebut, pakcik tua yang dikenali sebagai Majid akan membuka al-Quran Braille dan membacanya ketika menunggu pelanggan sejak 10 tahun lepas.

Sering kongsi nasihat

Ustaz Nabil Ahmad juga sempat menceritakan sedikit info mengenai kepakaran Pak Majid yang dapat mengenalpasti tahap kesihatan individu yang diurutnya. Dia juga tidak berkira berkongsi nasihat serta petua-petua untuk menangani penyakit kepada para pelanggan yang menggunakan khidmat Pak majid

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Sumber : Ustaz Nabil Ahmad

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Like dan Follow Kami di Berani Bangkit Media

 

Leave a Comment

error: Content is protected !!