Seorang Anak Yatim Piatu Yang Cuma Mampu Bergambar Dengan Foto IbuBapanya Pada Hari Konvokesyen

Niat asal nak pergi ambik keputusan SPM dengan mak ayah dah tak tercapai. Tapi waktu tu hanya mampu cemburu tengok orang lain bergambar dengan mak ayah masing – masing. Dan masa tu jugak terfikir, nanti majlis konvokesyen universiti, aku mesti bawak mak ayah sama – sama jugak

10 hari selepas selesai peperiksaan SPM, tak sangka Allah ambik nya’wa mak seawal itu, (13/12/2013). Walaupun berjaya mendapat keputusan yang cemerlang dalam UPSR, PMR dan SPM. Dah bertahun–tahun kehil4ngan, tapi masih berharap semua yang terjadi ni hanya suatu mimpi.

Semoga mak dan ayah sentiasa gembira dan bahagia di alam sana. Semoga setiap kebaikan dan pahala yang diperolehi sebagai seorang doktor nanti dapat disalurkan kepada mereka di alam sana. Aku selalu terbaca di media so si al, anak – anak yang kehil4ngan ibu bapa akan terci.cir dalam pelajaran, dan akan g4gal dalam hidup. Alhamdulillah hari ini seorang anak y4tim pi4tu berjaya buktikan yang tak semua sangkaan orang awam ni betul.

Alhamdulillah, 17/6/19, hari secara rasminya aku tamat ijazah pergigian, dapat jugak bergambar dengan mak ayah, walaupun sekadar gambar di dalam gambar. Tapi rasa gembira sebab dapat bawak mak dan ayah sama – sama di hari bahagia ni. Hadiah untuk mak ayah.

 

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Sumber: Majalah utusan

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami Di beranibangkit

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*