Bila Ko Tak Reti Main Dengan Kucing, Tapi Ini Lain Pula Jadinya, Reaksi Kucing Ini Pula Bikin ‘Ger4m’

Bila Ko Tak Reti Main Dengan Kucing, Tapi Ini Lain Pula Jadinya, Reaksi Kucing Ini Pula Bikin ‘Ger4m’

Tidak tahu sebab apa, tetapi kucing biasanya cukup suka mengusik mereka yang takvt dengan kucing ini . bahkan ada kalanya mereka akan sengaja mendekatkan diri pada kelompok seperti ini berbanding mereka yang sukakan kucing.

Gadis Kekok Dengan Kucing, Reaksi Kucing Pula Bikin ‘Geram’

Sama macam situasi yang dik0ngsikan gadis ini apabila dia berasa kekok untuk bermain dengan kucing di rumah kakaknya ini. Sehinggakan reaksi dari kucing itu yang hanya duduk betul-betul bersebelahannya ini mencvit hati netizen yang menonton.

Malah kucing itu juga siap duduk di sebelahnya sambil merenung ke arahnya dengan reaksi wajah selambanya. Memandangkan gadis itu takvt pada kucing, dia hanya duduk diam sahaja di situ dan langsung tidak menyentuh kucing di sebelahnya itu.

Di dalam video yang dikongsikan ini, gadis itu memberitahu dia berasa kekok untuk bermain dengan kucing itu memandangkan dia tidak tahu cara untuk melayan kucing. Dia melalui situasi melucukan itu baru-baru ini apabila kucing yang dibela oleh kakaknya ini datang menghampirinya.

Di ruangan komen, rata-rata netizen turut sama terhibur melihat situasi yang dialaminya ini. Malah ada yang berseloroh pastinya kucing itu juga berasa hairan apabila gadis itu langsung tidak memberikan perh4tian padanya berbanding situasi yang selalu dilaluinya.

Lebih mencvit hati, kucing itu masih lagi memandang gadis itu yang dilihat seperti takut untuk mendekatinya. Pada penghujung video, kucing itu kemudiannya mula mel0mpat ke arah gadis itu sekaligus membuatkan gadis itu terkejvt melihatnya.

“Mesti kucing tu pelik orang lain mesti dah gomol aku tapi human ni broken kot.”

“Meow: dalam fon akak ada game tak.”

“Pandangan jahat tu kucing nak sakat.”

“Kucing pun pelik…”

Sumber:imuslimnetwork.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*