,Bapa Ditemui M3ningg4l Di Jalan Raya,’Kasih ibu membawa ke syurga, kasih ayah sepanjang masa’,Pepatah Yang Katakan Bahawa Berharganya P3ng0rb4nan Ibubapa

,Bapa Ditemui M3ningg4l Di Jalan Raya,’Kasih ibu membawa ke syurga, kasih ayah sepanjang masa’,Pepatah Yang Katakan Bahawa Berharganya P3ng0rb4nan Ibubapa

Kasih ibu membawa ke syurga, kasih ayah sepanjang masa – hinggalah ke hujung nywanya.

Menyentuh hati, seorang ayah yang merupakan penjual ais krim telah ditemui menggal duni4 ketika sedang bekerja mencari rezeki buat keluarganya.

Misyanto, 66 ditemui penduduk tempatan di jalan Desa Ledokombo, Jawa Timur, Indonesia semalam dalam keadaan kepal4 terlent0k ke bahagian ‘handle’ motosikal miliknya.

Menurut Suara Indonesia, saksi kejadian, Suwoco, 40, telah menemui arwh ketika dia ingin melalui jalan tersebut setelah keretanya terhal4ng dengan motosikal arwh.

Ketika cuba membuny!kan hon supaya arwh mengalihkan motosikalnya, Suwoco mendapati mngsa tidak memberi sebarang respon.

Lantaran itu, sak$i berkenaan turun dari kereta dan menghamp1ri lelaki berkenaan yang sudah kaku.

“Sejurus mendapat lap0ran penduduk, anggota p0lis terus ke lokasi kej4dian. Kami sudah memeriksa jenzh mngsa bersama pasukan medik,” kata jurucakap Balai Polis Daerah Sumber, Iptu. Sono.

Hasil pemeriksaan pihak polis mendapati tiada tanda jenyah pada tubuh mngsa serta barang miliknya juga tidak hil4ng.

“Berdasarkan keterangan keluarga, mngsa sebelum ini sering mengeluh pening dan sesak nafas. Tapi tetap berkeras pergi bekerja menjual ais. Keluarganya menolak bedah siasat dijalankan,” kata Sono.

P/s: Terasa sebak dengan berita ini..betapa besarnya pengrbanan si suami, terhadap keluarganya.. mencari rezeki walaupun tdk semewah mana.. tnggungj4wab jawab dpt dijaga rapi.

Kita mengeIuh kesusahan kita,tapi ada lagi insan lain lebih susah dari kita,maka sentiasa la kita bersyukur ke hadirat ilahi.

Salam t4kziah buat keluarganya.

Pihak InfoViral tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman social ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Sudah baca artiekl ini?jangan lupa like dan share Ya.Terima kasih.

Sumber:budgetnewz.com

Leave a Comment

error: Content is protected !!