Tidak perlu bercakap, dia dengan marah menuntut hidangan yang tidak dapat diperoleh daripada pemiliknya

Haiwan adalah makhluk yang sangat istimewa, mereka sentiasa mencari cara untuk membuat diri mereka difahami, beberapa lebih mudah daripada yang lain, tetapi mereka sentiasa mengurus.

Protagonis cerita ini sangat tahu bagaimana untuk meminta apa yang dia mahu tanpa banyak melencong, ini adalah Blake, kucing yang cantik dengan personaliti yang hebat.

Tidak boleh bercakap tidak menjadi batasan bagi kucing gebu ini untuk memahami dirinya dengan baik apabila ingin melafazkan hajat, lebih-lebih lagi apabila meminta makanannya yang enak dan enak.


Ibu bapanya telah mendokumentasikan bagaimana Blake menjelaskan dengan jelas apa yang dia mahukan. Kucing ini mengambil sikap yang tumpul dan sangat serius untuk mengelakkan ibu bapanya daripada melakukan tangen.


Imej-imej itu benar-benar luar biasa, dan jika anda mempunyai sebarang keraguan, pastikan anda menonton video ini dirakam apabila Blake mahukan makanan, dan dia mahukannya sekarang.


Penerbitan pemilik kucing tertentu ini telah menjadi viral di rangkaian, menakluki beribu-ribu hati yang telah memuji Blake yang cantik.

Biasanya apabila rakan kucing ingin mendapatkan sesuatu, dia menggunakan manipulasi lembut melalui antara kaki pemiliknya dengan langkah yang sangat perlahan yang membolehkan dia memberikan belaian lembut.


Mereka juga menggunakan meow yang halus disertai dengan gerakan lembut supaya sedikit demi sedikit ibu bapa mereka jatuh ke dalam cengkaman mereka dan memenuhi kehendak mereka.

Tetapi Blake mengetepikan semua teknik tipikal spesiesnya untuk mendapatkan apa yang mereka inginkan dan menyatakan dirinya dengan cara yang sangat langsung yang menutup sebarang kemungkinan andaian atau kekeliruan.

Bagi kucing ini, sanjungan bukanlah cara yang dipilih untuk meminta pemiliknya memberikan apa yang dia mahu.

Dia hanya menggunakan pandangan yang sangat langsung sehingga dia menarik perhatian ibu bapanya, dan hanya kemudian menunjuk dengan salah satu kakinya ke bekas tempat makanan itu disimpan.


Kucing ini bukan sahaja tahu bagaimana untuk menyatakan keinginannya, tetapi dia juga tahu bagaimana untuk menyampaikan mesejnya dengan jelas.

Dan… apa yang berlaku apabila pemiliknya tidak mendengarnya? Nah, Blake marah dengan pandangan yang bercakap lebih kuat daripada seribu perkataan.

Dalam video kami tidak melihat Blake mendapat salah satu hidangan lazat itu, tetapi kami rasa bapanya memanjakannya, mungkin tidak selalu, tetapi kadangkala, kucing ini benar-benar layak menerimanya.

Pastikan anda berkongsi video lucu dan menakjubkan rakan kami Blake ini!

Leave a Comment

error: Content is protected !!