Nak 4 dapat 7! – “..terlajak sampai 7 pula, sebab suami rajin tolong uruskan rumah tangga, so tak serik beranak…”

Suka bila dengar dan lihat keluarga orang lain hidup bahagia. Bukan apa, sedih bila asyik tengok keluarga berpecah belah lepas tu suami isteri bercerai-berai. Tak baguslah macam tu kan?

Macam kisah keluarga bahagia ni, menerusi aplikasi TikTok, wanita yang dikenali sebagai Akma Abdullah menceritakan kisah bagaimanapun dia boleh mempunyai 7 orang anak.

Nak 4 dapat 7!

Bukan suami yang nak anak ramai, tapi diri sendiri.. mungkin sebab dapat suami yg rajin tolong uruskan rumah tangga so tak serik beranak šŸ¤£ tapi lepas czer anak no 7 ni, memang serik sangat, siap request dekat doc nak ikat tapi doc tak bagi pulak, dia kata muda lagi šŸ¤£ untuk yang tengah berusaha untuk ada anak, Akma doakan moga semua dipermudahkan..

Link Video Tekan Disini

Link Video Tekan Disini

Link Video Tekan Disini

Akma menceritakan dia berkahwin muda seawal umur 16 tahun bersama suaminya. Ketika itu, suaminya ada mengatakan untuk merancang memiliki 4 orang cahaya mata sahaja dengan 2 pasang anak lelaki dan perempuan.

Bagaimanapun, rezeki Allah itu luas apabila selepas 15 tahun bersama, mereka telah dikurniakan 7 orang anak.

Sorry abang terlajak sampai 7 pula, mungkin sebab dapat suami rajin tolong uruskan rumah tangga, so tak serik beranak.

Nak ikat tapi doktor tak sarankan?

Dalam pada itu, Akma turut menceritakan dia pernah berasa serik selepas Czer anak ke-7 sehingga meminta doktor untuk mengikat. Dia bagaimanapun rasa syukur kerana doktor menasihatkan untuk tidak berbuat demikian kerana masih muda.

Mungkin akan bertambah lagi..

Disebabkan itu, Akma mengakui dirinya mahukan anak lebih ramai. Dia merasakan itu semua atas berkat rezekinya mendapat suami yang rajin menguruskan rumah tangga.

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Follow dan Like kami di Berani Bangkit

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Sumber : OMM / Tiktok

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*