“Siap baling pinggan,” Reaksi Cuak Oyen Bila Tuan Bergaduh Laki Bini Buat Netizen Berdekah

“Siap baling pinggan,” Reaksi Cuak Oyen Bila Tuan Bergaduh Laki Bini Buat Netizen Berdekah

Tak kiralah baka apa pun, kalau kucing tu bulunya warna oren, automatik tergolong dalam persatuan kucing-kucing oyen seMalaysia.

Ada sejenis kucing yang menjadi feveret orang ramai iaitu kucing oren rakyat Malaysia lebih gemar menggelar oyen.

Boleh dikatakan hampir setiap orang pernah atau ada membela kucing oyen ni.

Bermacam-macam ragam kucing oyen ni! Rasanya tak ada satu hari pun yang bosan kalau dengan kucing oyen ni. Mesti ada je akalnya nak buat masalah

Walaupun kucing oyen ni dikatakan terkenal dengan sifatnya yang nakal, selalu buat masalah dan huru-hara, tapi mukanya yang comel dan sifatnya yang manja tu lah yang membuat semua orang cair..

Namun lain pula dengan gelagat oyen kali ini dimana dia kelihatan begitu kusyuk bercampur takut melihat beberapa orang bertengkar di dalam rumah.


Menerusi perkongsian YOY, video yang dimuat naik oleh seorang pengguna TikTok @putripitriya, kelihatan oyen sedang ‘berehat’ di atas sebuah kotak ‘oven’.

Apa yang membuatkan netizen berdekah adalah reaksinya yang terkejut melihat pertengkaran yang berlaku seperti sedang melihat ‘drama’.

Bagaimana pun, dia akhirnya berpaling dan menundukkan pandangannya seolah-olah malas melayan mereka yang sedang bertengkar mulut itu.

Berikut merupakan video yang tular:

KLIK disini untuk tonton

KLIK disini untuk tonton

KLIK disini untuk tonton

Meninjau di ruangan komen, rata-rata warga netizen terhibur dengan gelagat oyen yang terbeliak mata melihat pertengkaran yang beraku di rumahnya itu.

Bukan itu sahaja, malah para netizen juga tidak dapat menahan ketawa apabila akhirnya oyen seperti tidak mahu masuk campur dengan apa yang berlaku.

Berikut merupakan komen warga maya:

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Follow dan Like kami di Berani Bangkit

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Sumber : Y0y/MediaKL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*