Rutin wajib Norman Hakim untuk anak-anak menjadi contoh terbaik seorang bapa

“Contoh terbaik seorang bapa,” – Rutin wajib Norman Hakim untuk anak-anak

Pelakon, Norman Hakim tetap meluangkan masa untuk anak-anaknya walaupun kadang-kadang pulang lewat malam kerana tugas seharian.

Norman menerusi Instagram memuatnaik video memaparkan dia mencium anak-anaknya yang sedang bersiap untuk ke sekolah, hari ini.

“My daily routine (rutin harian) dan juga semua ‘parents’ (ibu bapa) kat luar sana. Balik lewat macam mana pun, rutin pagi macam ni memang wajib sebab mereka perlukan doa dan barakah kita supaya tenang minda dan jiwa menyerap segala ilmu insya-Allah.

“Minggu ini dan minggu depan, minggu yang paling sibuk untuk anak-anak. Bukan setakat akademik tapi ‘preparation’ (persiapan) untuk Hari Sukan. Hari-hari anak-anak ‘excited’ (teruja) cerita perkembangan latihan sukan kat sekolah sebab papa memang minta ‘report progress’ (laporan perkembangan) masuk acara apa dan sebagainya.

“Papa paling ‘excited’ tunggu Hari Sukan anak sebab nak masuk semua acara yang melibatkan ‘parents’,” tulisnya berjenaka.

Menjengah ruang komen rata-rata nitizen memuji cara Norman:

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami Di Berani Bangkit

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Sumber: Sinarviral

Leave a Comment

error: Content is protected !!