Net1zen sebak selepas melihat si oyen yang terpis4h empat tahun dengan nenek kini berjumpa kembali

Seorang wanita tua yang tinggal di Itali kehilangan rumah dan kucingnya dalam gempa bumi beberapa tahun lalu. Sehingga baru-baru ini, balu warga emas itu tidak dapat mengesan kucingnya di tengah-tengah kemusnahan akibat malapetaka yang dahsyat itu. Dora, yang tidak pernah berhenti mencari haiwan kesayangannya, telah bertemu semula dengan kucingnya yang hilang selepas 4 tahun.

Rakan Dora, Mimma Bei menyiarkan di media sosialnya:

‚ÄúDora kami yang cantik tidak pernah berhenti mencarinya; siapa tahu ke mana dia pergi sekian lama?”

Dora kehilangan haiwan peliharaannya di tengah-tengah kekacauan gempa bumi, yang menjengkelkan baginya kerana dia fikir dia tidak akan melihatnya lagi.

Bagi wanita ini, haiwan peliharaannya adalah ahli keluarganya dan telah memberikannya kasih sayang selama bertahun-tahun.

Dora tidak percaya apabila kucingnya pulang ke rumah selepas empat tahun. Kanak-kanak kecil itu terus memeluk manusianya, kedua-duanya lega dapat bersama semula.

Kucing itu kelihatan dalam keadaan sihat; tiada siapa yang tahu di mana ia berada dalam perjalanan empat tahunnya, tetapi nampaknya ia makan dengan baik semasa pengembaraan empat tahunnya.

Ia adalah pertemuan hebat yang penuh kasih sayang, dan kami yakin mereka akan mendapatkan semula tahun-tahun yang hilang itu dan tidak akan berpisah lagi.

Leave a Comment

error: Content is protected !!