“Ciuman terakhir si mochi untuk anaknya🥺😣” – Allahu, Seb4knya..

Tiada siapa yang mahu mengalami kehilangan kerana ia adalah satu perkara yang sangat perit. Tidak kiralah manusia mahupun haiwan, kehilangan orang tersayang sudah pasti memberi impak yang besar dalam hidup mereka. 

 “Ciuman terakhir si mochi untuk anaknya🥺😣”

Begitulah yang dialami oleh seekor kucing yang digelar Mochi ini. Mochi adalah merupakan ibu kepada anak kucing. Malangnya, anak kucing tersebut kelihatan baring menegak di dalam lubang yang sudah digali dan tidak bernyawa. Situasi ini telah dirakamkan dalam sebuah video ringkas yang dimuat naik oleh sebuah akaun di Instagram. 

mochi

Ibu kucing tersebut, Mochi, kelihatan seperti kebingungan dan sedih apabila melihat bangkai anaknya di hadapannya dan mencium-cium badan anaknya. Tindakan ibu kucing itu seperti, memberi ciuman terakhir untuk anaknya.

mochi

BACA JUGA: Amboi, Rilek Je Dia Menyorok Dalam Laci, Lepastu Tidur Pul4k Tu

Komen Warganet

Melihat aksi ibu kucing, warganet turut merasa sebak..

Ibunya mencuba untuk membangunkan dari tidur panjang nya.. semoga ibu nya tetap sihat”

“Gara-gara liat ini jadi nangis, kangen kucingku di rumah”

“Kemarin aku juga baru kehilangan kucing kecilku sebab dilanggar orang..”

“Kayak tidur kitten nya 😢 selamat kembali bersama rabb-MU syg..”

“Ya ampun aku nangis inget kucing yang stress kehilangan anaknya dulu,sampe gamau makan,skrng dia udh nyusul anaknya”

“Ingett cimey semaleman gak pulang berdua ama anak nya, pagi pagi ngeong ngeong terus dikiraa kenapa ternyata mau bilang anak nya di makan hewan apa kali, karna gk ngerti bahasanya itu kaki nyaa di bawa kerumah, dan aku kiraa itu apa pas di lihat kaki anak anak nya, akhir nya bilang gini, cimey dimana anak nya dia jalan terus nunjukin tau nyaa di bawah pohon pisang mati dengan keadaan perut daleman nyaa keluar 😭😭😭 ya allah aku shok langsung nyesek ke jantung 😭😭 langsung melukk cimeyy 😭”

SUMBER: INSTAGRAM

_

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami Di Berani Bangkit

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk menapis komen-komen tersebut.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!