Wanita Berkawan Dengan Kucing Yang Hidup Bertahun-tahun Di Jalanan Dan Kembali Untuknya

Selepas menghabiskan masa yang lama di jalanan, seekor anak kucing berusia 6 tahun yang cantik telah dibawa ke Persatuan Kemanusiaan Haiwan di Minnesota. Dia dipenuhi parut, gigi patah, luka di sebelah mata, dan dijangkiti virus imunodefisiensi kucing.

Kucing ini sentiasa baik dan penyayang kepada semua orang, tidak kira betapa buruknya keadaan baginya. Para penyelamatnya membaptisnya sebagai Bruce Willis dan mula mencari rumah yang sesuai untuknya.

Pada 8 Ogos, seorang wanita bernama Sandra menemui kedudukan Bruce melalui laman web organisasi dan memutuskan untuk melawatnya dengan mencuri hatinya sepenuhnya pada masa ini.

Menurut organisasi:

“Bruce ialah lelaki yang paling baik dan penyayang. Setiap hari yang anda habiskan bersamanya akan dipenuhi dengan tamparan dan kasih sayang.”

Sandra pulang dengan sedih selepas melawatnya di rumah perlindungan. Dia tidak boleh menyimpan haiwan di apartmennya, tetapi dia tidak berhenti belajar tentang haiwan itu melalui laman web dan pergi berjumpa dengannya secara tetap.

Bruce tidak menemui rumah selepas sebulan, jadi Sandra cuba memujuk tuan rumahnya untuk mengetepikan peraturan “tiada haiwan peliharaan”, dan dia berjaya.

Apabila Bruce tiba di rumah barunya, dia segera mula mendengkur dan meregangkan kakinya.

Sandra menyatakan:

“Dia tidak berhenti mendengkur sepanjang malam. Dia mengikuti saya ke mana sahaja saya pergi sejak hari itu.”

Kucing comel ini gemar mendengkur sehingga doktor haiwan tidak dapat mendengar degupan jantungnya kerana bunyi dengungan yang kuat. Setiap hari, dia bangun dekat dengan Sandra dan tertidur dengan lembut dalam pelukannya.

Bruce cukup gembira di rumah barunya kerana dia kini mempunyai seseorang yang menyayanginya dan akan melindunginya sepanjang hayatnya. Sandra dan Bruce mempunyai hubungan yang indah; setiap kali dia duduk di sofa, dia bergegas untuk memeluknya.

Leave a Comment

error: Content is protected !!