Mempamer Senjata Api, Emoji Dan Kapsyen ‘Bendera Hitam’ TMJ Menjadi Perhatian Semua Netizen

Mempamer Senjata Api, Emoji Dan Kapsyen ‘Bendera Hitam’ TMJ Menjadi Perhatian Semua Netizen

Sudah sedia tahu bahawa Kerajaan Negeri Johor mempunyai pasukan tentera tersendiri yang digelar Askar Timbalan Setia atau nama rasminya Askar Timbalan Setia Negeri Johor (JMF).

Jadi tidak hairanlah jika Tengku Mahkota Johor, Tuanku Ismail Sultan Ibrahim (TMJ) kerap ada bersama pasukan tersebut berikutan JMF memang berkhidmat untuk negeri Johor.

Pamer senjata api

Dalam satu hantaran terbaru baginda di Instagram, TMJ telah memuat naik gambar beberapa laras senjata api dan juga pasukan JMF yang sedang mendengar penerangan mengenai sesuatu pelan seperti yang diperlihatkan di dalam gambar.

Kenapa ‘bendera hitam’ Tuanku?

Namun, apa yang menarik perhatian ramai adalah kapyen yang ditinggalkan oleh baginda yang turut menyertakan ‘bendera hitam’ di hujung kata-kata “selalu bersedia.”

Beberapa warganet yang perasan dengan kapsyen tersebut telah meninggalkan komen diruangan Instagram baginda dengan bertanyakan hal tersebut. Ada juga yang membuat spekulasi sendiri memandangkan ‘bendera hitam’ itu tidak dinyatakan sekali penerangannya.

Mungkin ada makna dengan ‘bendera hitam’

Mantap Tuanku!

Walau bagaimanapun, setakat ini, TMJ masih belum menerangkan makna disebalik emoji ‘bendera hitam’ yang ditinggalkan diruangan kapsyen.

BB: Mungkin tanda amaran.

Sumber: Instagram hrhprincecrownofjohor / Ohmymedia

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami Di Berani Bangkit

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*