Anak Kucing Yang Lahir Pr4matang Berubah Menjadi Haiwan Paling Cantik Yang Pernah Anda Lihat

Safe Haven Murphy berkata, “Dia dilahirkan botak, pramatang, dan mengalami masa yang teruk untuk tumbuh semula.”

Kedua-dua anak kucing telah dijangkiti panleukopenia kucing atau distemper kucing. Walaupun kemungkinan anak kucing itu suram, Audrey dan kakitangannya bekerja tanpa jemu, memberi mereka makan melalui tiub 24 jam sehari dan memberi ubat dan penjagaan.

Walaupun percubaan terbaik penyelamat, adik kucing itu tidak terselamat. Kakak kucing itu tinggal di sana selama seminggu lagi sebelum bertambah baik. Dia menjadi teruja dan mula membuat tuntutannya.

Bayi tiga warna itu semakin maju. Dia mempunyai selera makan yang besar, diikuti oleh lemak yang sihat. Dengan kekuatan baru, dia mula bermain dan bertarung dengan mainan, berguling-guling dan menunjukkan perutnya. Orang ramai memutuskan untuk memanggilnya Emilia.

Sebaik sahaja gadis itu cukup kuat untuk berkeliaran, dia cuba memanjat semua yang boleh dicapai dengan kaki kecilnya.

Emilia sentiasa hangat dan selesa di dalam inkubator sementara terapi harian dan rutin pemakanannya diteruskan.

Dia ternyata seorang pemburu yang hebat untuk perhatian dan belaian, serta pencinta makanan. Bayi itu dengan penuh perhatian memerhatikan persiapan dari sarang hangatnya apabila Audrey memasuki bilik dengan botol.

Emilia ketinggalan dari segi pertumbuhan, tetapi dia menebusnya dengan personaliti yang meriah dan keberanian. “Dia mempunyai personaliti yang mengagumkan. Audrey menyifatkan dia sebagai “sekumpulan keghairahan yang lembut.”

Dia mula mengkaji persekitaran dan meminati burung di luar tingkap sebaik sahaja keluar dari inkubator.

SUMBER:BERANI BANGKIT MEDIA

Leave a Comment

error: Content is protected !!